Och så var man arbetslös igen...

Grattis alla kvinnor. Varför inte grattis varje dag?
Ja iaf så har vi tänkt ha tjejkväll jättelänge och så bestämde vi lördag. det passade ju jättebra eftersom det ju var internationella kvinnodagen!
När jag kom hem från jobbet hade Sofia, och girlsen på kullen handlat vin och ost med tillbehör. Vi började skära upp ostarna och sen var det rätt i badet.
Hanna och Nina joinade också.




Frida och Rebecca i dubbelhak-försök 1
384927-132

Jag och Maria har bröd-fajt
384927-131

Brat-Fia

384927-136

Pool a la bummare
384927-135

Rockstarrr
384927-137


Efter mycket skratt, surfande och posande var det dags att ta sig in till stan. Vi mötte upp killarna som hade haft killkväll på kullen. De hade spelat poker i sina sk wifebeaters (vita linnen). Martin hade lite effektfullt spillt lite öl på det också!

Grabbarna-grus
384927-138

När vi står och säger hejdå till Martin och Hanna som nu har åkt hem är det nån som säger -kolla och pekar upp på himmelen. Då ser vi det, norrsken! Riktigt häftigt, stort och grönt. Första gången och jag var otroligt imponerad. Försökte ta kort på det, och lyckades nästan. Om ni kollar riktigt noga så ser man det...

384927-139

Sedan bar det av till Packers där ett ryskt par sjöng till techno (!) och sen blev det efterfest hos oss som vanligt!
det blev inte många timmars sömn och eftersom det dessutom nu är sommartid så blev det ju ytterligare en timma mindre.

Lyckades ta mig till jobbet i tid och gjorde min sista arbetsdag här i Golden. Jag sa nämligen upp mig igår och är rätt nöjd med att numera kunna vila på helgerna.
Även om jag var sjukt trött när jag kom hem från jobbet så lyckades jag ändå ta mig till klättergymet med Renaud. Han har klättrat en massa innan så han var rätt duktig. Min insats var inte lika imonerande. Är väldigt svag i fingrarna och hoppade mest omkring på tjockmattan och kollade på Renaud. Efter lite vila lyckades jag nästan klara en linje på väggen, men får nog träna upp mig om jag ska klara en hel.

Renaud visar hur det ska gå till
384927-134

snart uppe
384927-133

Nu ska jag iaf sova...äntligen!
Imorn blir det nog hajk med skidorna så får vi se hur det går..!

Vi har nu bytt ut Kalle och Micke mot Erik och Fredrik. Kalle och Micke var inte riktigt nöjda med parken här så de packade sina väskor och körde till ett resort som ligger nere i USA istället, Mt Hood.

kram och puss och sånt!


Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Du din arbetslösa jävel! GÖR FRUKOST ÅT MIG!

2008-03-20 @ 08:33:23
URL: http://pereverywhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0