sorry

ojojoj, vad jag inte har skrivit på länge.

Förra veckan så fick jag faktiskt jobb! Vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen för detta, men som det är nu så är det ok. Har kommit fram till att jag egentligen inte behöver jobba för att klara säsongen, men det är jú trevligt att göra nåt annat än att sitta hemma framför datorn hela helgen.
Iaf så jobbar jag numera som Hostess på en restaurang som ligger precis vid backen. Jag har som arbetsuppgift att välkommna gästerna, visa dem till ett bord och hälla upp lite vatten till dem. Sen när de är klara så ska jag tömma borden och torka av!
Jag har saker att göra ungefär två timmar om dagen, sen står jag bara och låtsas vara upptagen med att sortera menyer...
Dessutom så tjänar jag inte så himla mycket och jobbar bara typ 5 timmar varje gång...är det värt det?

Det är några justa människor som jobbar där dock, så jag ska nog hålla ut i nån vecka till...

Jag har shoppat loss denna veckan. Beställde skidor, snöskor och stavar. Hela kalaset gick på beloppet 360 dollar! Ta det gånger 6,6 så får ni det i SEK.

Har faktiskt åkt lite skidor nu den senaste veckan o det är riktigt roligt. Har lånat Ethans skidor och Emils stavar  men snart kommer ju mina egna!!!

lägger upp lite bilder snart!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0