sista dagen i backen, fest, fest, fest och hejdå...

jaha ja, då var på väg igen. Efter 4 månader i Golden begav jag min igår in till Calgary för att nu snart ta planet till New York.
Känns konstigt och overkligt och som vanligt har jag nog inte riktigt fattat att jag inte ska komma tilbaka till huset och backarna.

Men vilken intensiv vecka det blivit. Sista dagen på berget för oss var egentligen förra fredagen men eftersom den stora avslutningen var på söndagen när det stängde för alla andra också så släppte de upp oss också!
Fredagens åkning var enbart slapp. Jag och Sofia shreddade runt lite som vanligt, åkte de backar vi ännu inte åkt och satt och solade.

Sofia, jag och Emil
384927-192

Sen var det fest. Vi grillade först hemma hos oss med Anna och Lisa och sen bar det iväg till Packers. Det var inte så mycket folk där  inne men vi röjde ändå.

Lördagen var uppvilningsdag inför den stora avslutningen, det enda vettiga vi orkade med var att åka och handla kläder inför avslutningsdagen då man ska ha 80-tals kläder på sig. Så morgonen därpå var det utklädning som gällde.
Jocke kom hem till oss runt 11 och då vara alla utklädda, ölen packades ned i ryggorna och sen bar det av!

Fiken, jag och Emilio
384927-193

Efter en väldigt fin uppvärming a la Jane Fonda åkte vi upp i Gondolen. Vi såg inte så jättemånga som var utklädda, men när vi kom till solgropen (en utgrävd grop där man kan sitta och sola) så var det där alla utklädda höll till. Vi satte oss och drack öl och sen tog vi nåt åk och kom tillbaka och drack mer öl. Måste säga att den sista nedfarten var otroligt spännande..hehe!

Anna, Lisa, Sofia och Jocke
384927-199

Hubba Bubba
384927-209

RIIINNGGG...
384927-197

Sofia, Eliott, Emil, Jim och en del av sunpitten
384927-200

Emil och jim med sin nya stands, här gpr det fort!
384927-193


Powder Yeah!
384927-208

Sofia och Jag på Peaks
384927-201

När vi kom hem från backen började alla tappa motivationen till mer fest men vi gjorde iaf ett försök, så ut i hot tuben och intagandet av mer öl. Förfest hemma hos Anna och Lisa och sen Packers igen. Denna gången var det desto mer folk och en väldigt kul DJ så vi dansade iprincip hela kvällen och varmt var det.

Jag, Per och Emil
384927-202

Sen var det långsam återhämtning och en nästan 3 dagar lång bakfylla för somliga..hehe.
Vi satt mest hemma och myste. Möjligtvis en promenad.
Sen var onsdagen här. Vi började så smått med att göra ett besök hos Erikshjälpen och hittade lite kläder.

Förfest hos Anna och Lisa, Packers, och sen efterfest hos Anna och Lisa. Resten överlåter jag till bilderna!

Mustasch-extravaganza

384927-204

Detektiv-smurfen på nya äventyr
384927-203

Lisa, Anna, Sofia och Jag
384927-208

Sofia, Emil, Jim och Jocke
384927-207

The Knife har fått en nu gitarrist
384927-209

På efterfesten snackade jag med Ethan och berättade att jag skulle åka in till Calgary på torsdagsmorgonen för att bo på hostell. Då säger han att han har ju faktiskt ett hus i Calgary som jag kunde sova i. Så slapp jag hostellet. Så kl fem på morgonen på väg hem fick jag vägbeskrivning och viktiga telefonnummer av honom.

Iaf det var ganska tufft att gå upp på morgonen både för att jag knappt sovit nåt och att jag skulle åka därifrån. När jag packat klart det sista så var det bildvisning och hejdå mys i vår säng. Sen kom jocke, JF och Chantelle som skulle köra in till Calgary. Som tur var så fick jag också plats i bilen så slapp jag ta greyhoundbussen.
Vi hittade till Ethans hus och efter lite om och men kom jag in i huset. Hans inneboende låg nämligen och sov och jag hade inga pengar kvar på mobilen.
Jag gick och handlade och då var det sol och rätt varmt, men när jag kommit halvvägs till mataffären började det snöa och det dumpade verklgen. Jag hade ju bara min vårjacka på mig och folk kollade lite konstigt på mig men som tur var var det inte så långt.
Jag var så trött och uttråkad att jag sommnade vid 8 på kvällen så nu är kl 5 på morgonen och jag kan inte sova mer...smart Amelie..

Får väl snart gå upp för att ta mig till flygplatsen.

Hej då Kanada för denna gången...

Gänget, ha så jättekul i Whisltah och spinna lite för mig med! Kommer sakna er!384927-198

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahaha, fan vilka kläder ni har :) ni verkar ha haft kul iaf :)

2008-04-11 @ 15:17:07
URL: http://karinekeblad.blogg.se
Postat av: Emil

Vi saknar dig också..Nu är alla sjuka och trötta. Jag, Kalle och Mikael va ute och köttade i parken hela dagen. Va grymt!
Ta hand om dig!
Puss

2008-04-14 @ 01:40:25
URL: http://rydellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0