lite smått och gott!

hejhej!
Har inte så mycket i skolan just nu så då får jag lägga min tid på annat!
Dessa vantarna stickade jag innan sommaren, väldigt fina.
De här stickade jag nyss, men garnkvaliten var inte lika fin som de röda. Däremot passar de hur bra som helst till min nya dunjacka som jag snart kommer att få börja använda!
Jag och J fick äntligen tummen ur och gjord vår kul.lampa. Vi har funderat på att spraya den i svart eller guld. Eller så kanske vi bara ska låta den vara som den är? Vad tycker ni?
Vi utgick ifrån en gammal lampfot som var smal och svart. sen limmade vi helt enkelt på spelkulor som vi köpte billigt i sommras! Vi har en påse kvar så vem vet vad som händer med dem?
closeup!
Jag har även investerat i en ipad! sååå cool. Men man kan ju inte bara slänga ned den i väskan trots att den är så liten. Så jag sydde ett fodral till den i svart konstläder, lila velour och grön fleece så den blev mjuk på insidan!
Jag och R har börjar sy ihop. Det är mycket roligare att sitta tillsammans. Tom det tråkiga som att sprätta och zick-zacka blir kul!
Vi håller på att bli färdiga med vår första klänning, det kommer bilder på torsdag när de förhoppningsvis är klara!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0