Höst-mys!

Nu börjar det bli kallt och då kan man behöva lite att värma sig med...
Därför har jag stickat några halsdukar:
Den första blev svart och flätad. Mönstret är från dropsdesign

Jag har även blivit beroende av mormorsrutor, så otroligt kul. Denna halsduk blev det av mitt loppisgarn från i sommras. Vill du också lära dig kan man läsa på denna sida!
http://mormorsrutor.lindstromfamily.se/mormorsruteguide.html
lycka till!
Sen har J köpt en ny jacka, och då måste man ju ha en ny halsduk också. Därför har jag börjat på denna mörkblå ribbstickade halsduken. Hoppas den blir klar snart för det börjar bli kallt nu!
Jag återkommer om någon dag men mina vantar som jag gjort!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0